Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΑΚΟΥ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΛΑΕ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ! ! !

Κανείς δεν έχει πια δικαιολογίες.Τελειώνει ο χρόνος που έχουμε για κάποια ουσιαστική αντίδραση..Μετά απο λίγο χρονικό διάστημα θα έχουμε την αντίδραση που "εκείνοι" θέλουν-σχεδιάζουν με σκοπό να ανακατέψουν την ίδια σημαδεμένη τράπουλα ρίχνοντας στάχτη στα μάτια του κόσμου..

  Παρ'όλα αυτά η τελευταία αντίδραση που είδα όταν προσπάθησα να αφηπνίσω καποιούς αγνούς ανθρώπους(αγρότες) μεγάλους σε ηλικία αξιοπρεπείς και έντιμους ήταν σοκαριστική.. Τους έβαλα να δούν κάποια βίντεο του ΓΑΠ πρίν τις εκλογές με την αντιπολιτευτική τότε "ρητορία" του , δείχνοντας τους παράλληλα ποιοί ήταν εκείνοι που κουνούσαν σημαίες(αγρότες,εργαζόμενοι,απλοι και έντιμοι ανθρώποι κλπ) σε κάθε του κουβέντα.. Πρίν καλά καλά ξεκινήσει το βίντεο γύρισαν και μου είπαν με απότομο ύφος οτι προωθώ την προπαγάνδα της δεξιάς που προσπαθεί να καταστρέψει το "καλό" ΠΑΣΟΚ . . Επίσης μου απάντησαν οτι δέν είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά(αφού τους εξήγησα το σχέδιο προδοσίας που προοθείτε) και να μην τα δείχνει η τηλεόραση.Εκτός αυτού με παρότρειναν να σταματήσω να ασχολούμαι με το ίντερνετ γιατί είναι γεμάτο βλακίες ! !

 Το συμπέρασμα που έβγαλα απο την γενικότερη αντιμετώπιση των καλών ανθρώπων που προσπάθησα να προσεγγίσω και να αφηπνίσω είναι οτι το σχεδιο που προωθούν ειναι τρομακτικά δύσκολο να αποτύχει.. Όταν έχουν πείσει τους ανθρώπους που δεν έχουν κανένα συμφέρον απο το πολιτικό κατεστημένο να τους στηρίζουν τόσο σθεναρά τοτε αφήνουν ελάχιστες επιλογές στον έντιμο και αφηπνισμένο κόσμο οπου θεωρώ οτι ανήκω και εγώ..

1ον  -Να εγκαταλείψουμε την χώρα.. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να φύγουν όλοι οσοι έχουν καταλάβει το κόλπο τους και πιθανόν να μπορουσαν ενωμμένοι να αντισταθούν,αλλα ακόμα σημαντικότερης σημασίας είναι να μείνουν πίσω οι μαλάκες οπου ανενόχλητη η παγκόσμια εξουσία να κάνει μαζι τους πειράματα κατάστολής πρίν τα εφαρμόσει και στην υπόλοιπη Ευρώπη...

2ον  -Να κάνουν τους εναπομείναντες Ελλάδα να σκύψουν το κεφάλι,να αποδεχτούν πλήρως την υποταγή στα ισχυρά αφεντικά,να αδιαφορήσουν πλήρως για τον μαλάκα το συνταξιούχο που φωνάζει αφήνοντας τον να πάρει αυτό που του "αξίζει" μιάς και είναι εκείνος που έτρεχε με τα σημαιάκια σαν μαλάκας πίσω απο κάθε πολιτικό χειροκτοτόντας τον και αποσκοπόντας στην οικογενιακή του βολεψιά στο δημόσιο!!

3ον  -Πλήρη κατάθλιψη, απόγνωση και μαρασμό!

4ον  -Να οδηγήσουν τον κόσμο σε εσκεμένα λάθος αντιδράσεις λόγω ανέχιας και εξηγούμαι : Όσο έχω να φάω εγώ και η οικογένεια μου έχω την δυνατότητα να ασπαστώ την 2η ή και την 3η επιλογή που ανέλυσα,αλλα όταν πεινάσω δεν θα μου φταίνε μόνο οι 300 ούτε θα εστιαστεί το μίσος μου εκεί. Όταν θα πεινάω εγώ και οι γύρω μου θα μου φταίνε όλο και περισσότερο οι παππούδες που προσπάθησα να αφηπνήσω αλλα εκείνοι επέμειναν στον εγωισμό τους..Προχορόντας λίγο ακόμα τον συλογισμό μου τρομάζω και νομίζω οτι απάντησα και σε μια χρόνια απορία μου:καλά ποσο μαλάκες ειναι που νομίζουν οτι είναι ικανοί να μας οδηγήσουν σε εμφύλιο?ειναι δυνατόν?  (σκεφτείτε για λιγο τον εαυτό σας σε ενα σπίτι χωρίς ρεύμα με μια ατμόσφαιρα γεμάτη κλάματα παιδιών που πεινάνε.Δείτε το όχι σαν μια ταινία του χόλιγουντ απο τις πολλές που έχετε δεί-συνηθίσει αλλα σαν πραγματικότητα) Καληνύχτα Ελλάδα


www.dispistos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: