Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΕΝΙΩΘΑ ΜΟΝΟΣ . . ΕΚΑΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ . . ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΜΟΝΟΙ" ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ! ! ! !

--Μέχρι πρόσφατα ένιωθα πολύ μόνος.. Έφτιαξα ένα blog με τα στοιχειώδη που γνωρίζω απο υπολογιστές , γεμάτος όνειρα κι ελπίδα πως θα καταφέρω να πώ στον κόσμο αλήθειες και μόνο αλήθειες που λείπουν απο την καθημερινή ενημέρωση του Έλληνα όσο ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ. Μόλις κατάφερα κουτσά στραβά να στήσω το Blog με πλημμύρισαν διάφορα "άβολα" συναισθήματα..

--Άρχισα να ανησυχώ για το πώς θα καταφέρω να ενημερώσω κόσμο την στιγμή που στην κοινωνία επικρατεί μια "απέχθεια" και μια αμφισβήτηση της μαζικής,σκάρτης ακόμα και υποκεινούμενης πληροφόρησης που υπάρχει στο διαδίκτυο.. Ένιωσα ότι θα έπρεπε να απολογούμαι για κάθε μου ανάρτηση και πως θα αντιμετωπιζόμουν καχύποπτα απο κάθε αναγνώστη (απολύτως δίκαια με τέτοια σαπίλα-ψευτιά που υπάρχει στην ενημέρωση).. Ένιωσα ακόμα και φόβο σκεπτόμενος πόσο ισχυρά είναι τα κέντρα στα οποία θα εναντιονόμουν με τις αλήθειες που έχω σκοπό να γράψω..

--Πρίν απο λίγες μέρες όμως όλα άλλαξαν..Χτύπησε το τηλέφωνο μου και ένας φίλος μου πρότεινε να πάμε σε μία συνάντηση της ΣΠΙΘΑΣ που γινόταν σε ένα θέατρο στο Ηράκλειο της Κρήτης..Πήγαμε και οι δύο μας με μισή καρδιά γεμάτοι επιφυλάξεις για το τι θα αντιμετωπίσουμε..

--Η πραγματικότητα διέψευσε τις επιφυλάξεις μας.. Ήταν μια συνάντηση οπου δεν υπήρχε κανείς αρχηγός-ομιλιτής-καθοδηγητής,παρα μόνο 50 περίπου άνθρωποι απο όλες τις κοινωνικές τάξεις και ηλικίες που ένιωθαν "μόνοι" όπως κι εγώ. Κατάλαβα αμέσως οτι ήταν μεγάλο λάθος κατα πρώτον που ένιωθα μόνος και κατα δεύτερον και σημαντικότερο το ότι όσο ένιωθα μόνος είχα παράλληλα συμβιβαστεί με το ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ και να είμαι παθητικός αποδέκτης των γεγονότων..

--Στην συνάντηση της ΣΠΙΘΑΣ δεν πήραμε τον λόγο εγώ και ο φίλος μου καθώς αρκεστήκαμε στο να ακούμε την αγανάκτηση των συμπολιτών μας που οι απόψεις-οργή τους κατα συντρηπτική πλειοψηφία ταυτίζονταν με την δική μας..

--Θέλω με αυτή την εμπειρία μου να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τους "ΜΟΝΟΥΣ" συμπολίτες μου.Δεν είσαστε μόνοι..Οι μόνοι αυτόν τον καιρό είναι η πλειοψηφία που αν διαχειριστεί-φερθεί σωστά μπορεί να κατορθώσει τα πάντα.. Καλώ όλους τους "μοναχικούς" ΕΛΛΗΝΕΣ να κάνουν τον κόπο να έρθουν στην επόμενη συνάντηση της ΣΠΙΘΑΣ που θα γίνει στις 29 Ιανουαρίου 2011, στις 19.00, στο Ηράκλειο(Αίθουσα Ανδρόγεω) οδ. Ανδρόγεω 2, στον 2ο όροφο.

Υ.Γ. Κάνω έκκληση σε όλα τα blogs να ενώσουμε τις φωνές μας με απότερο σκοπό το συμφέρον της πατρίδας μας που ξεπουλιέτε ξεδιάντροπα και απροκάλυπτα απο την Ελληνική κατοχική κυβέρνηση και τους προδότες βολευτές που την απαρτίζουν(όποιος δεν αντιδράει είναι συνένοχος στην αισχάτη προδοσία που συντελείτε)! Δεν έχω σε κανένα άλλο εμπιστοσύνη πέρα απο τα λίγα αντικειμενικά και μή καθοδηγούμενα blogs.. Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά!!!! Μην με αφήσετε να νιώθω άλλο μόνος!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: